Címke: kutya

5 tipp, hogy a kutyád nyara is tökéletes legyen

A nyár mindannyiunk számára különleges időszak: izgalmas élményekre és szórakozásra vágyunk, ugyanakkor a feltöltődés is fontos. A kutyánk mindig készen áll egy közös kalandra - miért is ne tervezhetnénk olyan programokat, amikre velünk tarthat? Íme 5 tipp ahhoz, hogy tökéletessé tegyük négylábú barátunk nyarát!

5+1 mókás gif, amivel minden gazdi azonosulni tud

Az alábbi gifek biztosan eszünkbe juttatják a kutyánkat és a vele eltöltött vicces, szeretettel teli éveket. Szívmelengető pillanatok következnek!

Négy ok arra, hogy miért kérjük állatorvosunk segítségét a paraziták elleni védekezéshez

Ha megkérdezünk egy kutya- vagy macskabarátot, azt fogja mondani, hogy szükség van valamiféle parazita elleni védelemre. De hogyan kell ezt jól csinálni? Minden egyes kutya és macska különleges, és speciális igényekkel rendelkezik, amikor a parazitaellenes védelem kiválasztására kerül sor. Az internet és a kisállat-kereskedések korában egyszerűbbnek tűnik a parazitaellenes készítmények online vagy üzletben történő megvásárlása. Azonban helyes ez a hozzáállás? Miért forduljunk állatorvoshoz az ilyen gyógyszerek kiválasztásakor? Íme, négy ok arra, hogy szakember tanácsát kérjük, mielőtt kedvencünket paraziták ellen kezelnénk!

Milyen kisállat illik a személyiségedhez?

Magadhoz vennél egy négylábú társat? Egy kisállat örökbefogadása hosszú éveken át meghatározhatja a mindennapjaidat. Ha megtalálod azt a házikedvencet, amelyik a leginkább illik hozzád, sok-sok nevetésben és szeretetben lehet részed, így érdemes alaposan átgondolni ezt a döntést! Az alábbi kvíz segíthet neked az első lépésben és a legfontosabb kérdés eldöntésében: te kutyás vagy macskás típus vagy?