Címke: állattartás

A kis kedvencek titkos élete

Ha többször kellett otthon hagynod a kisállatodat néhány órára, valószínűleg benned is felmerült már a kérdés, hogy mivel töltheti idejét napközben? Vajon jól érzi magát? Vagy épp most tépi szét a bútorokat? Megállás nélkül ugat és zavarja a szomszédokat, vagy csak szunyókál a kanapén, ami máskor tiltott terület? A kis kedvencek titkos élete a kisállattartás egyik legizgalmasabb része, így ilyen és hasonló kérdések számos gazdi fejében megfordultak már, miközben az otthon hagyott állatáért izgult. Jó hír viszont, hogy ha megtanuljuk, hogyan hagyjuk őket otthon, és értelmezzük a jeleket, amelyekkel hazaérkezéskor találkozunk, akkor sokat tudhatunk meg a kapcsolatunkról, és javítani tudunk kedvenceink titkos életén.

5 tipp, hogy a kutyád nyara is tökéletes legyen

A nyár mindannyiunk számára különleges időszak: izgalmas élményekre és szórakozásra vágyunk, ugyanakkor a feltöltődés is fontos. A kutyánk mindig készen áll egy közös kalandra - miért is ne tervezhetnénk olyan programokat, amikre velünk tarthat? Íme 5 tipp ahhoz, hogy tökéletessé tegyük négylábú barátunk nyarát!

5+1 mókás gif, amivel minden gazdi azonosulni tud

Az alábbi gifek biztosan eszünkbe juttatják a kutyánkat és a vele eltöltött vicces, szeretettel teli éveket. Szívmelengető pillanatok következnek!

Négy ok arra, hogy miért kérjük állatorvosunk segítségét a paraziták elleni védekezéshez

Ha megkérdezünk egy kutya- vagy macskabarátot, azt fogja mondani, hogy szükség van valamiféle parazita elleni védelemre. De hogyan kell ezt jól csinálni? Minden egyes kutya és macska különleges, és speciális igényekkel rendelkezik, amikor a parazitaellenes védelem kiválasztására kerül sor. Az internet és a kisállat-kereskedések korában egyszerűbbnek tűnik a parazitaellenes készítmények online vagy üzletben történő megvásárlása. Azonban helyes ez a hozzáállás? Miért forduljunk állatorvoshoz az ilyen gyógyszerek kiválasztásakor? Íme, négy ok arra, hogy szakember tanácsát kérjük, mielőtt kedvencünket paraziták ellen kezelnénk!