Aktuális hírek

Hogyan készíts ünnepi játékot kiskedvenced számára?

CSINÁLD MAGAD KISÁLLAT JÁTÉK

A MELEGEBB IDŐJÁRÁS MIATT EGYRE TÖBB A PARAZITA

AZ ÉGHAJLATVÁLTOZÁS HATÁSA A KISÁLLATOK EGÉSZSÉGÉRE Az éghajlatváltozás globális probléma, mely nem csak ránk és a környezetünkre, de kiskedvenceink egészségére is hat. Mit gondolsz? Te eleget tudsz az éghajlatváltozás kisállatok egészségére és viselkedésére gyakorolt hatásáról? Tudtad, hogy a melegebb időjárás következtében a külső élősködők, mint a bolhák és kullancsok hosszabb ideig maradnak aktívak? Nincs ok az aggodalomra, amennyiben ezekre a kérdésekre nemmel feleltél, csak olvass tovább, és többet tudhatsz meg a témáról!

Hogyan gondoskodjunk a cukorbeteg kisállatról?

November a Cukorbetegség Hónapja: becslések szerint közel 7000 kutya és 11 500 macska érintett Magyarországon

Kiskedvenceink is lehetnek cukorbetegek: becslések szerint minden 200 macskából egy és 300 kutyából egy érintett. A kor, az elhízás, a genetika, a fajta, bizonyos gyógyszeres kezelések és betegségek megnövelik a cukorbetegség kockázatát. Öt hasznos tanáccsal segítünk felismerni a cukorbetegség jeleit és könnyebben gondját viselni a cukorbeteg kisállatoknak.
Macskám van Nyulam van Kutyám van