Aktuális hírek

A macskák világnapja: 10 tipp a boldog macskáért

Augusztus 8-a a macskák világnapja, a cicák ünneplése és a rájuk való odafigyelés ideje. Ez alkalomból összegyűjtöttünk 10 tippet a gazdiknak, hogyan tegyék boldogabbá kiskedvencüket.

Hogyan segítsünk kisállatunknak átvészelni a nyári meleget és hőhullámokat?

Évről évre emelkedik a hőmérséklet, különösen a nyári időszakban. Ez mind az emberek, mind a kisállatok egészségére hatással van, hiszen a nagy forróság akár hőgutát is okozhat. Az összegyűjtött hasznos tippek és tanácsok segíthetnek, megkönnyíteni a kisállatok számára a nyári kánikulát.

A nagy cicaszótár – Avagy így kommunikál veled a macskád

Közismert tény, hogy nem az ember tart macskát, hanem éppen fordítva. Ezért hasznos lehet megtanulni, mit jelentenek a nyávogásaik, a dorombolásuk, vagy mit akarnak kifejezni a testbeszédükkel, már ha tudni szeretnéd, mit akar mondani neked bundás kis főnököd!

Apró, de halálos: védjük kedvencünket egész évben a bolháktól és kullancsoktól

A kullancsok és bolhák apró élőlények, de a méretük senkit se tévesszen meg – nemcsak, hogy sok bosszúságot okoznak a gazdáknak, de akár az állatok életét fenyegethetik, ezen felül pedig akár az embereket is megbetegíthetik. Felelősségteljes állattartóként tisztában kell lennünk a paraziták jelentette veszélyekkel, így elengedhetetlen, hogy folyamatosan bővítsük tudásunkat az élősködők által hordozott betegségekről, és hogy milyen készítményekkel tudjuk hatékonyan megvédeni tőlük kutyánkat és macskánkat. A tudatos parazita elleni védekezés a boldogan együtt töltött évek záloga.