Aktuális hírek

Öt ok, amiért szeretjük az állatokat

Október 4-e az állatok világnapja. Ez 1931 óta kiváló alkalom arra, hogy az állatok imádói megünnepelhessék kedvenc állatfajukat vagy háziállatukat. Habár a világnapot a vadállatok védelme miatt hozták létre, néhány évvel később a felelősségteljes kisállattartást is bekerült a hivatalos célok közé. A 88. világnap alkalmából összegyűjtöttünk néhány okot, amiért imádjuk négylábú bundás barátainkat és gondoskodunk is róluk.

5+1 tipp a jól nevelt kutyáért

Megérkezett a szeptember, ami a világ minden táján egyet jelent a diákoknak: elkezdődött az iskola. Az oktatás azonban nem csak az embercsemetéknek fontos, hanem a négylábú gyerekeknek is. A tanulás boldog és izgalmas életet biztosít a kutyáknak, míg a gazdi számára a nyugalom záloga. Összegyűjtöttünk 5+1 alapvető tanácsot a boldog és kiegyensúlyozott otthonért.

Még mindig félnünk kellene a veszettségtől?

A legtöbb ember fejében egy habzó szájú kutya képe jelenik meg a veszettség szó hallatán. A valóságban ez nem ennyire egyszerű. Ez a cikk ismerteti a betegséget, és azt, hogy miért kötelező háziállatainkat beoltatni e veszélyes és halálos betegség ellen.

Szeptember a kedvenceink hónapja

Világszerte kisállatok százmilliói élvezik az állatrajongók, és főképp gazdájuk szeretetét és törődését. Legyenek makacs tacskók, vagy lusta main coon cicák - kis barátaink mindannyian csodálatra méltó teremtmények, akik ugyanannyira igénylik a szeretetünket, mint az állandó figyelmet és gondoskodást. Állatbarátként nap mint nap azon dolgozunk, hogy kisállatainknak egészségesebb és boldogabb élete legyen, és ennek fényében most úgy döntöttünk, hogy a teljes szeptember hónapot arra szánjuk, hogy őket ünnepeljük!
Macskám van Nyulam van Kutyám van