Aktuális hírek

Négy ok arra, hogy miért kérjük állatorvosunk segítségét a paraziták elleni védekezéshez

Ha megkérdezünk egy kutya- vagy macskabarátot, azt fogja mondani, hogy szükség van valamiféle parazita elleni védelemre. De hogyan kell ezt jól csinálni? Minden egyes kutya és macska különleges, és speciális igényekkel rendelkezik, amikor a parazitaellenes védelem kiválasztására kerül sor. Az internet és a kisállat-kereskedések korában egyszerűbbnek tűnik a parazitaellenes készítmények online vagy üzletben történő megvásárlása. Azonban helyes ez a hozzáállás? Miért forduljunk állatorvoshoz az ilyen gyógyszerek kiválasztásakor? Íme, négy ok arra, hogy szakember tanácsát kérjük, mielőtt kedvencünket paraziták ellen kezelnénk!

Milyen kisállat illik a személyiségedhez?

Magadhoz vennél egy négylábú társat? Egy kisállat örökbefogadása hosszú éveken át meghatározhatja a mindennapjaidat. Ha megtalálod azt a házikedvencet, amelyik a leginkább illik hozzád, sok-sok nevetésben és szeretetben lehet részed, így érdemes alaposan átgondolni ezt a döntést! Az alábbi kvíz segíthet neked az első lépésben és a legfontosabb kérdés eldöntésében: te kutyás vagy macskás típus vagy?

Immunizációs világhét: ezekről az oltásokról sose felejtkezzünk el!

Április 24. és 30. között ünnepeli a világ az Immunizációs Világhetet, melyet az Egészségügyi Világszervezet (WHO) hirdetett meg, hogy felhívja a figyelmet a védőoltások fontos szerepére. Az univerzális és kötelező védőoltások felnőttek és gyermekek millióinak életét és egészségét védik. Az oltásoknak köszönhetően sikerült teljesen kiirtani a himlőt, és számos más betegség is hamarosan eltűnik a föld színéről.

Gyerünk ki a szabadba! 5+1 tavaszi tipp kutyás gazdiknak

Ahogy melegszik az idő, a levegő pedig megtelik kellemes virágillattal és madárcsicsergéssel, egyre inkább a szabadba kívánkozunk – akárcsak kedvenceink. Összegyűjtöttünk néhány tippet, hogyan élvezhetjük legjobban a tavaszi napokat négylábú barátunkkal!
Macskám van Nyulam van Kutyám van