Aktuális hírek

A külső élősködők elleni védelem - 2. rész

A légkör évről-évre egyre melegszik. Az enyhe telek és a forró, nedves nyarak kiváló feltételeket teremtenek az olyan parazitáknak, mint például a bolhák és a kullancsok. A bolhák egész évben veszélyesek, ezért nem szabad megfeledkeznünk az ellenük való védekezésről, de a kullancsok is egyre aktívabbá válnak, és gondolnunk kell arra, hogy még azokban a hónapokban is támadhatnak, amelyekben korábban esetleg nem tették.

Külső élősködők - 1. rész

A tavasz közeledtével a nappalok egyre hosszabbá és melegebbé válnak. A napsütés arra buzdít, hogy kutyánkkal hosszabb sétákat tegyünk. Aktívabbak leszünk. De nem csak mi vagyunk ezzel így! Ne feledjük, hogy ez a legjobb időszak a külső élősködők számára. A bolhák és kullancsok rendkívül veszélyesek kedvenceinkre nézve, hiszen számos betegséget hordoznak. Az alábbiakban röviden összefoglaljuk az általuk terjesztett parazitákat és betegségeket.

Egyedül hagyott állatok: 3 + 3 hasznos ötlet hosszú hétvégékre

A jó idő beköszöntével elkezdődött a tavaszi kirándulások és vakációk időszaka: a ragyogó napsütés és a virágba boruló táj szinte csábít minket, hogy a közelgő hosszú hétvégéken kimozduljunk otthonról, és egy minivakáció révén kiszakadjunk a hétköznapokból. De mit tegyünk kisállatainkkal, ha nem vihetjük őket magunkkal? Szerencsére több lehetőség közül is választhatunk!

Téli kalandok: hogyan kirándulj a kutyáddal télen?

Gyakran szoktál kutyusoddal kirándulni, de a téli hónapokban eddig nem vállalkoztál ilyen kalandra? Az aktív kikapcsolódás és az együtt töltött idő kicsattanóan boldoggá fogja tenni kedvenced, miközben a kapcsolatotokat is elmélyíti – ne hagyd, hogy a hó megakadályozza, hogy együtt élvezzétek a természetet! Összeszedtük a legfontosabb szabályokat, amikre a kutyás túrák során érdemes ügyelni: némi odafigyeléssel és szervezéssel felejthetetlen élményben lehet részetek.
Macskám van Nyulam van Kutyám van