Aktuális hírek

Vigyázat, kullancsveszély! Élősködők az őszi szezonban

Az enyhe őszi idő kiválóan alkalmas arra, hogy sok időt töltsünk kedvencünkkel a természetben. Azonban ne feledkezzünk meg arról, hogy házikedvenceinket ilyenkor is fokozottan veszélyeztetik a még aktív külső paraziták. A kullancsok számára a magas nedvességtartalmú környezet a legkedvezőbb, így a gyakori csapadékos idő miatt ősszel kiemelt fontosságú kisállataink védelme és bundájuk rendszeres ellenőrzése.

Utazás kutyával: így lesz felhőtlen a pihenés

Ahogy szaporodnak a kutyabarát szállás– és fürdőhelyek itthon és külföldön, úgy kelnek útra egyre többen kedvencükkel. Ám ahhoz, hogy mindenki számára élvezetes legyen a vakáció, időben el kell kezdenünk a felkészülést.

A leggyakoribb fülbetegségek és kezelésük

A fülgyulladás a kutyák egyik leggyakoribb, az év bármely szakában felbukkanó betegsége, az igazi szezonja mégis a meleg hónapokban van. A könnyen kialakuló, de szerencsére hatékonyan kezelhető problémát számos ok kiválthatja, többek között az úszás során fülben rekedt víz, az alattomos toklász, bármilyen élősködő, illetve allergiás reakciók is.

Amikor egy kis karmolásból nagy baj lehet: emberre is veszélyes a bartonellózis

Kiscicánkból még önfeledt, békés játék közben is előbújik néha vadabb énje? Előfordul, hogy a karmait is beveti a játszadozás hevében? A macsakakarmolás az ideig-óráig tartó kellemetlenségnél nagyobb bajjal, akár komoly megbetegedéssel is járhat.
Macskám van Nyulam van Macskám van
kutya macska kutyatartás macskatartás kullancs babéziózis kutyamalária borreliosis lyme-kór agyhártyagyulladás vérzéses kullancsláz Exspot Scalibor kiskutya állattartás állategészség kutya egészsége leishmaniasis. szívférgesség állatútlevél védőoltás fülgyulladás toklász allergia pollenallergia fültisztítás cica élősködő külső élősködő külső parazita bolha bartonellózis macskakarmolási betegség védeőoltás Kutya - az első lépések Kutya - gyakori betegségek Kutya - állatorvosnál Kutya - egyéb tippek és tanácsok Macska - az első lépések Macska - gyakori betegségek Macska - állatorvosnál Macska - egyéb tippek és tanácsok Nyúl - az első lépések Nyúl - gyakori betegségek Nyúl - állatorvosnál Nyúl - egyéb tippek és tanácsok gazdi-kisokos gazdi-leszek allati-toplistak